jonnasdagar

Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

onsdag <3

Av jjonnnna ....... - 18 juni 2011 19:43

Onsdag blir de stockoholm för min del och ska va där..hmm... ja vet inte vi får se hur länge min kusin står ut med mig HAHAHHA, men aa , ja vet inte vad ja ska göra nu så om ngn har lust att göra ngt skriv bara på msn eller sms  eller fb :) men nu har vi iallafall SOMMARLOV!  underbart är de! så gôtt! (y) men så ni vet kanske ja inte kommer skriva så mycke efter som ja ska bort också,men seriöst jag har redan skriv kramp , hur sämst är man då på skala ett till tio , HAHAH. vi hade brännboll i torsdags och jag har träningsvärk , asså hur sämst kan man va , nej nu ska jag hjälpa mamma å pappa me de små , pusss ´å hej <33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jjonnnna ....... - 19 juni 2011 23:04

Sitter här med linnea , och hon tjatar på mig att vi ska ut till mina kaniner så vi får väl snart dra oss ut tilö dom , men kul har vi haft , nej nu ska vi prata hejjss   pussssssssss ...

Av jjonnnna ....... - 14 juni 2011 20:45

Hej på er , jag ber om ursäkt om ja inte skrivet på ett tag , för jag har inte orkat för har varit en hel del bråk sen i fredas , och de e grymt jobbigt  om ni kanske fattar? men , jajaaaa, i fredas kom min kusin som är 2 månader inte ens de! med fas...

Av jjonnnna ....... - 6 juni 2011 20:31

Hej alla filure.. tänkte blogga lite nu ! också , men jag skulle göra en header och allt så ja gjorde de oh nu när ja satt in den blev den så helt konstigt ju! Men de får väl gå!  men om någon kan va jätte gulli och göra en så kan ja sätta in den p...

Av jjonnnna ....... - 5 juni 2011 18:01

Hej alla , bloggare! Inatt sov jag hos en kompis , och vi sov i tält och så va de en till så vi blev tre , st , kul hade vi kan ja säga! Emily hon som vi sov hos va övertrött kan jag säga , emelie som också va med , dret typ hela tide så ja vet int...

Av jjonnnna ....... - 3 juni 2011 20:12

Hej , jag heter jonna och är 13 år , och de e ja som har den hära bloggen ! hade blogg.se förut men nu när ja skulle logga in så funka de inte...Men här ska ja skriva om mina dagar hur de varit och så ska ja lägga upp bilder och massa annat ! hoppas ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards